• 13-11-2014, 10:31:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar sahibinden.com ilanı için bir mail geldi,

    adam nijeryadan ürünü almak istiyor.

    IBAN ( Account Number ):
    Your full name :
    Bank name :
    Total Price :

    şeklınde bılgılerımı ıstedı. dolandırıcılık olma ihtimali geldi aklıma, ptt kargoyla gönderirsiniz diyor bir de
  • 13-11-2014, 10:33:32
    #2
    Odemeyi ver gondereyim de oyaliyorlar
  • 13-11-2014, 10:41:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Verdik bakalım umarım şebeke falan cıkmaz
  • 13-11-2014, 10:42:51
    #4
    Nijerya'dan sahtekarlık yapılıyor genelde. İnternette haddi hesabı yok konuların. Gittigidiyor da sattığım bir ürün için mesaj atmışlardı yanılmıyorsam, bende güvenli ödeme ile satın alabilirsiniz yazmıştım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:42:51 -->-> Daha önceki mesaj 10:42:13 --

    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdik bakalım umarım şebeke falan cıkmaz
    Geçmiş olsun.
  • 13-11-2014, 10:43:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben geleceğini zannetmiyorum açıkcası.
  • 13-11-2014, 12:50:13
    #6
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben geleceğini zannetmiyorum açıkcası.
    İşin hikmetini buradan anlayabilirsin. Sanırım bu bilgileri kullanarak yine seni dolandırmaya çalışabilirler.
    https://www.r10.net/domain-genel/3657...ra-dikkat.html

    Şu yazıyı da buldum.
    http://forum.audiophile.org/articles...olandiricilik/

    Şurada yazanlar ise sizin duruma çok benziyor.
    http://www.maxicep.com/forum/konu/sa...tmekte.819913/

    Zaten gelişmeleri siz yazarsınız daha çok aydınlanırız.
  • 13-11-2014, 12:55:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hocam zaten adam dekont attı dekontta ki sitenin adresi şu: citibank-transfers.com dedim dalga mı geçiyorsun? oda what?? dedi haha
  • 13-11-2014, 12:57:15
    #8
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten adam dekont attı dekontta ki sitenin adresi şu: citibank-transfers.com dedim dalga mı geçiyorsun? oda what?? dedi haha
    Mesajımı editledim aynı işte

    http://www.maxicep.com/forum/konu/sa...tmekte.819913/
  • 13-11-2014, 12:58:18
    #9
    Oseme geldikten sonra ne gibi bir sıkıntı olabilir ki