ben geleceğini zannetmiyorum açıkcası.
İşin hikmetini buradan anlayabilirsin. Sanırım bu bilgileri kullanarak yine seni dolandırmaya çalışabilirler.
https://www.r10.net/domain-genel/3657...ra-dikkat.html
Şu yazıyı da buldum.
http://forum.audiophile.org/articles...olandiricilik/
Şurada yazanlar ise sizin duruma çok benziyor.
http://www.maxicep.com/forum/konu/sa...tmekte.819913/
Zaten gelişmeleri siz yazarsınız daha çok aydınlanırız.