6000 Zeytin Ağacı bağlamında İSTANBUL 2017 yılında 'Avrupa Yeşilin Başkenti' yarışmasına aday olmuş..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:20:33 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:59 --
#ağaçkesen
Yirca'da 6 bin zeytin ağacı kesildi
26
●1.638
- 07-11-2014, 20:29:20Böyle müslümanlık olmaz, bunların müslümanlık ağızlarında. Gönüllerinde değil.....
- 07-11-2014, 23:13:07güneş ,jeotermal , rüzgar dururken neden termik santral .Ama dur unuttum biz gelişmiş bir ülkeyiz ya ondan dolayısawashan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2014, 03:01:44Bu reklamlar olmasa nasıl oy alıcaklarUlath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi medyalarında tek bir haber yok ..
yazık cidden
https://www.59saniye.com/o-zeytini-nasil-yiyeceksiniz/ - 08-11-2014, 10:41:18Gelişmekte olan ülkelerin her 10 Senede bir enerji harcama miktarı 2 e katlanır. Siz her sene var olan santrallerin üzerine bir o kadar daha yapmak zorundasınız.Siz güneşten rüzgardan yapacağınız 10 santral ile nükleer santral yapsanız 1 tane 10 tanesini kapatır. Bunlar olması gereken şeylerUlath adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2014, 13:01:24Üyeliği durdurulduHer on senede bir nasıl oluyorda 2 ye katlanıyorElentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 senede nüfus iki katına mı çıkıyor.Enerji tüketimleri nüfus ile paralel olarak ilerler.
Her sene yapılan santrallarin üzerine bir okadar santral yapmak çok acayip, rusyada , amerikada falan her köşe başına bir tane yapmaları lazım dimi
Santralde amaç enerji üretmektir.Bunların risk analizleri , doğaya verdiği zarar vs. herşeyi hesaplanıp ona göre yapılır. Rüzgar ve güneş enerjileri üzerine yapılan santrallerde risk yoktur. Yaparsın rüzgar , güneş panellerini tüketmeden üretim yaparsın.
Gelişmiş ülkelerde yani afrika ve türkiye dışındaki ülkelerde. Önce yenilenebilir enerji kaynakları üzerine santraller yapılır ve mevcut potansiyelin tamamına ulaşıldıktan sonra artık sürdürülebilir enerji yetmemeye başlayınca nükleer santraller yapılır.
Öyle bakkal ağızıyla , bi nükleer yaparız 10 rüzgar santralinin verimini alırız diye hesap yapılmaz. En azından aklı başında ülkelerde öyle şeyler olmaz.