• 08-11-2014, 20:16:06
    #28
    Üyeliği durduruldu
    UstaUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 10 senedir İstinye'ye 15 dk ort. beşiktaşa 30-45 dkda gidiyorum 42T ile, ilginç . Trafiğe rast geliyorsunuz belki de.
    İstinye 15dk. tamam, baltalimanı da yaklaşık bir 30dk, ama 8-13 arası her binişim 1 saat sürüyor yaklaşık olarak (Beşiktaş meydan)
  • 08-11-2014, 20:16:48
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Hyperion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstinye 15dk. tamam, baltalimanı da yaklaşık bir 30dk, ama 8-13 arası her binişim 1 saat sürüyor yaklaşık olarak (Beşiktaş meydan)
    Saat 6'da kalksana hocam
  • 08-11-2014, 20:17:49
    #30
    Üyeliği durduruldu
    UstaUser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saat 6'da kalksana hocam
    Hocam kargalar uyanmıyor o saatte yahu
  • 08-11-2014, 20:28:21
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    başakşehir istanbuldamı ? hocam beşiktaş çarşıya sabahları ulaşımın çok çok zor olur sana tavsiyem akatlardan yada armutlu dan bi ev tutman hemen hemen aynı paraya gelir ve çokta yakın olur
  • 08-11-2014, 20:43:55
    #32
    beylikdüzü -eminonu gidip geliyorum 1.5 senedir her gidiş geliş ayrı bir isyan motor aldım sırf bu yuzden 45 dk - 1 saate düştü yolum onda bile kafayı yiyorum vericegin yol parasınıda ekle yakın yerde tut gitsin
  • 08-11-2014, 20:56:23
    #33
    Ben Beylikdüzü'nde oturuyorum. 2 ay olmadı taşınalı.

    Sırf işim burada olduğu için buraya taşındım. 1 ay Bayrampaşa'da kaldım yoldan bezdim. Günümün 2 buçuk saati yolda geçiyordu. Şimdi 20 dakikaya ofisteyim

    Yani siz siz olun, Beşiktaşa yakın yerlerden ev tutun hocam. Beylikdüzü, Esenyurt, Başakşehir falan hiç gelmeyin buralara,gününüzün 2-3 saatini çöpe atmayın. hayattan soğursunuz
  • 10-11-2014, 03:19:28
    #34
    Yorumlari icin herkese cok tesekkur ederim..
    Ev buluna kadar kisa bir sure icinde akrabamda kalmaya karar verdim.
    Sultangazi / Cumhuriyet mahallesinde oturuyor kendisi.
    Sanko duragi ya da Ucyol duragindan birinde Besiktas'a otobus gordugunu soyluyor ama IETT'nin sitesinde aramama ragmen bulamadim maalesef.
    Buralarda oturan arkadaslar Besiktas'a nasil ulasabilirim ? Bu konuda bilgi verebilir misiniz lutfen..
    Tekrar cok tesekkurler,..
  • 10-11-2014, 09:03:26
    #35
    Sende adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlari icin herkese cok tesekkur ederim..
    Ev buluna kadar kisa bir sure icinde akrabamda kalmaya karar verdim.
    Sultangazi / Cumhuriyet mahallesinde oturuyor kendisi.
    Sanko duragi ya da Ucyol duragindan birinde Besiktas'a otobus gordugunu soyluyor ama IETT'nin sitesinde aramama ragmen bulamadim maalesef.
    Buralarda oturan arkadaslar Besiktas'a nasil ulasabilirim ? Bu konuda bilgi verebilir misiniz lutfen..
    Tekrar cok tesekkurler,..
    36L olması lazım güzergaha bir bak