Ben 10 senedir İstinye'ye 15 dk ort. beşiktaşa 30-45 dkda gidiyorum 42T ile, ilginç

. Trafiğe rast geliyorsunuz belki de.
İstinye 15dk. tamam, baltalimanı da yaklaşık bir 30dk, ama 8-13 arası her binişim 1 saat sürüyor yaklaşık olarak

(Beşiktaş meydan)