Yorumlari icin herkese cok tesekkur ederim..
Ev buluna kadar kisa bir sure icinde akrabamda kalmaya karar verdim.
Sultangazi / Cumhuriyet mahallesinde oturuyor kendisi.
Sanko duragi ya da Ucyol duragindan birinde Besiktas'a otobus gordugunu soyluyor ama IETT'nin sitesinde aramama ragmen bulamadim maalesef.
Buralarda oturan arkadaslar Besiktas'a nasil ulasabilirim ? Bu konuda bilgi verebilir misiniz lutfen..
Tekrar cok tesekkurler,..
36L olması lazım güzergaha bir bak