• 05-11-2014, 19:20:28
    #1
    Merhaba sabah ankara ayazında aracın camları kırağıdan buz tutmuş oluyor buz çözücü sprey aldım ön cama boydan boya sıktım ama bunu 2 gün yaptım şişe yarısına geldi neredeyse. bir yerlerde yanlış yapıyor olmalıyım bazı noktalara sıkıp çekçekle spreyi dağıtacakmıyız ? nasıl bir şey yapacağız acaba
  • 05-11-2014, 19:39:20
    #3
    Camda kullanmamanizi siddetle.oneririm berbat ediyor cami sonradan. urun aslinda donan kapilar icin cami en guzel kaziyici ile temizleyblirsiniz
    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-11-2014, 20:13:37
    #4
    Bu adamda benim gibi elinde bütün şişeyi cama boşalttı neredeyse

    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Camda kullanmamanizi siddetle.oneririm berbat ediyor cami sonradan. urun aslinda donan kapilar icin cami en guzel kaziyici ile temizleyblirsiniz
    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Kazıyıcıda çok zamanımı alıyor. aracın ön arka yan camları donduğu için sabah o kadar zamanım olmuyor fıs fısla iki dakkada bitiyor işim onun için bunu kullanmaya başladım.