bazı noktalara sıkıp çekçekle spreyi dağıtacakmıyız ? nasıl bir şey yapacağız acaba
Buz çözücü spreyi nasıl sıkacağız ?
3
●375
- 05-11-2014, 19:20:28Merhaba sabah ankara ayazında aracın camları kırağıdan buz tutmuş oluyor buz çözücü sprey aldım ön cama boydan boya sıktım ama bunu 2 gün yaptım şişe yarısına geldi neredeyse. bir yerlerde yanlış yapıyor olmalıyım
bazı noktalara sıkıp çekçekle spreyi dağıtacakmıyız ? nasıl bir şey yapacağız acaba
- 05-11-2014, 20:13:37Bu adamda benim gibi elinde bütün şişeyi cama boşalttı neredeyseUMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kazıyıcıda çok zamanımı alıyor. aracın ön arka yan camları donduğu için sabah o kadar zamanım olmuyor fıs fısla iki dakkada bitiyor işim onun için bunu kullanmaya başladım.beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle