Bu adamda benim gibi elinde bütün şişeyi cama boşalttı neredeyse

beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Camda kullanmamanizi siddetle.oneririm berbat ediyor cami sonradan. urun aslinda donan kapilar icin cami en guzel kaziyici ile temizleyblirsiniz
GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Kazıyıcıda çok zamanımı alıyor. aracın ön arka yan camları donduğu için sabah o kadar zamanım olmuyor fıs fısla iki dakkada bitiyor işim onun için bunu kullanmaya başladım.