Dostlar selamlar 1.77 boyundayim ve 18.5 yasindayim.Gecen aylarda doktora gittigimde bacak filminde bakti ve uzama plaklarimin kapandigini soyledi.Su anda platese gidiyorum size sorum su ;
Plaklar kapandiktan sonra boyu uzayan var mi ? Yani sunu sormak istiyorum uzama ihtimalim var mi ya da 19 undan sonra uzayan var midir ? Platesle belki durusuma 2 3 cm ekleyebilirim ama sizce ne kadar mumkundur ?
Uzama plaklari kapaninca boy uzar mi ?
4
●5.572
- 03-11-2014, 00:28:4120 yaşımdan sonra 1-2cm arası uzadım. 17 yaşımda 178.5 falandı. polislikte öyle ölçmüşlerdi. şimdi 181. hatta geçenlerde bel için ufak bi operasyon geçirdim kemikler çekildi. bir kaç cm de geçici olarak uzamış olabilirim.