• 29-10-2014, 12:02:00
    #1
    Dostlar selamlar 1.77 boyundayim ve 18.5 yasindayim.Gecen aylarda doktora gittigimde bacak filminde bakti ve uzama plaklarimin kapandigini soyledi.Su anda platese gidiyorum size sorum su ;

    Plaklar kapandiktan sonra boyu uzayan var mi ? Yani sunu sormak istiyorum uzama ihtimalim var mi ya da 19 undan sonra uzayan var midir ? Platesle belki durusuma 2 3 cm ekleyebilirim ama sizce ne kadar mumkundur ?
  • 29-10-2014, 14:11:59
    #2
    Büyüme plakları kapandıktan sonra 1-2 CM civarında uzayabilme ihtimalin var.
    Plates yapmaya devam et omurlarının arası açılır bu şekilde 1-2 CM 'de öyle uzayabilirsin
  • 02-11-2014, 20:26:47
    #3
    günceldir...
  • 02-11-2014, 23:47:06
    #4
    Hocam hangi doktora gittiniz bende 17 yaşımdayım 1.76 boyum var ne kadar uzayabileceğimi falan maksimum öğrenebilir miyim ?
  • 03-11-2014, 00:28:41
    #5
    20 yaşımdan sonra 1-2cm arası uzadım. 17 yaşımda 178.5 falandı. polislikte öyle ölçmüşlerdi. şimdi 181. hatta geçenlerde bel için ufak bi operasyon geçirdim kemikler çekildi. bir kaç cm de geçici olarak uzamış olabilirim.