Dostlar selamlar 1.77 boyundayim ve 18.5 yasindayim.Gecen aylarda doktora gittigimde bacak filminde bakti ve uzama plaklarimin kapandigini soyledi.Su anda platese gidiyorum size sorum su ;

Plaklar kapandiktan sonra boyu uzayan var mi ? Yani sunu sormak istiyorum uzama ihtimalim var mi ya da 19 undan sonra uzayan var midir ? Platesle belki durusuma 2 3 cm ekleyebilirim ama sizce ne kadar mumkundur ?