• 26-10-2014, 13:54:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar çevremdekilerde uzun zamandır öksürük ve grip var grip gitse bile kuru öksürük var ve ilaçlarlada kesilmiyor.Başka şehirdeki akrabalarımdada var aynı şey ve ilaç yazdırdığımız doktorda bile öksürük vardı türkiye geneli bir salgınmı var
  • 26-10-2014, 14:03:39
    #2
    Bende de epeydir, grip var. Bir türlü geçmedi. Çevremde de aynı şekilde grip var.
  • 26-10-2014, 15:18:59
    #3
    Bende de var. Çok etkili değil ama bi tıkanıklık var.
  • 26-10-2014, 19:47:07
    #4
    sağlık sektöründe olan biri olarak maalesef ciddi bir salgın var aynı şekilde bende 1 haftadır çekiyorum kullandığım ilaçlarla çok ciddi yol katettim ancak 1 hafta olmasına rağmen tam anlamıyla iyileşemedim antibiyotiğim 10 günlüktü onun bitmesini bekliyorum
  • 26-10-2014, 20:12:26
    #5
    bu mevsimde normal.. bol bol narenciye tüketin. mandalina portakal limon greyfurt...
  • 26-10-2014, 20:50:05
    #6
    Üyeliği durduruldu
    gozlerhersey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar çevremdekilerde uzun zamandır öksürük ve grip var grip gitse bile kuru öksürük var ve ilaçlarlada kesilmiyor.Başka şehirdeki akrabalarımdada var aynı şey ve ilaç yazdırdığımız doktorda bile öksürük vardı türkiye geneli bir salgınmı var
    Hocam nerdeyse 15-20 gündür burnum akıyor,ilk defa bu kadar oldu geçmek bilmiyor,perişan etti.