sağlık sektöründe olan biri olarak maalesef ciddi bir salgın var aynı şekilde bende 1 haftadır çekiyorum kullandığım ilaçlarla çok ciddi yol katettim ancak 1 hafta olmasına rağmen tam anlamıyla iyileşemedim antibiyotiğim 10 günlüktü onun bitmesini bekliyorum