Atatürk Havalimanı'nın adı son değişiklikle R.T.E. olarak değiştirilmek isteniyor.
Şahsen ben buna razı değilim ve oluşturulan kampanyayı imzaladım.
Sizlerde imzalayabilir, arkadaşlarınızı da davet edebilirsiniz.
Change.Org üzerinden imzala!
Not: Ben şahsen, Gerçek Önderimizin adı yaşatılsın isterim.
( Tartışmalar alevlenipde konu amacından sapmasın diye düzenledim cümlenin sonunu ,ama ne acı ki; kral'dan çok kralcılık ülkemizin herzaman olduğu gibi hala en büyük dertlerinden biri olmakta! )
Atatürk'ün adını sildirmeyelim!
7
●926
- 23-10-2014, 15:50:45İmzalayalım.
(malum kişilere yakıştırma yapmayalım. Herkes ne olduğunu biliyor, işine gelmeyen kabul etmez. Bu yüzden konu karışmasın.)