Atatürk Havalimanı'nın adı son değişiklikle R.T.E. olarak değiştirilmek isteniyor.
Şahsen ben buna razı değilim ve oluşturulan kampanyayı imzaladım.


Sizlerde imzalayabilir, arkadaşlarınızı da davet edebilirsiniz.

Change.Org üzerinden imzala!

Not: Ben şahsen, Gerçek Önderimizin adı yaşatılsın isterim.

( Tartışmalar alevlenipde konu amacından sapmasın diye düzenledim cümlenin sonunu ,ama ne acı ki; kral'dan çok kralcılık ülkemizin herzaman olduğu gibi hala en büyük dertlerinden biri olmakta! )