Atatürk Havalimanı'nın adı son değişiklikle R.T.E. olarak değiştirilmek isteniyor.
Şahsen ben buna razı değilim ve oluşturulan kampanyayı imzaladım.
Sizlerde imzalayabilir, arkadaşlarınızı da davet edebilirsiniz.
Change.Org üzerinden imzala! Not: Ben şahsen,
Gerçek Önderimizin adı yaşatılsın isterim.
( Tartışmalar alevlenipde konu amacından sapmasın diye düzenledim cümlenin sonunu ,ama ne acı ki; kral'dan çok kralcılık ülkemizin herzaman olduğu gibi hala en büyük dertlerinden biri olmakta! )