• 23-10-2014, 15:46:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk Havalimanı'nın adı son değişiklikle R.T.E. olarak değiştirilmek isteniyor.
    Şahsen ben buna razı değilim ve oluşturulan kampanyayı imzaladım.


    Sizlerde imzalayabilir, arkadaşlarınızı da davet edebilirsiniz.

    Change.Org üzerinden imzala!

    Not: Ben şahsen, Gerçek Önderimizin adı yaşatılsın isterim.

    ( Tartışmalar alevlenipde konu amacından sapmasın diye düzenledim cümlenin sonunu ,ama ne acı ki; kral'dan çok kralcılık ülkemizin herzaman olduğu gibi hala en büyük dertlerinden biri olmakta! )
  • 23-10-2014, 15:48:36
    #2
    imzaladım ben
  • 23-10-2014, 15:48:48
    #3
    görüşlerine saygı duyulur yada duyulmaz ama kimse ülkenin cumhur başkanına hırsız diyemez yanlış yoldasın.
  • 23-10-2014, 15:49:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    imza atıldı
  • 23-10-2014, 15:50:24
    #5
    Her kim olursa olsun hakaret etmeniz yanlış olmuş hocam
  • 23-10-2014, 15:50:45
    #6
    İmzalayalım.

    (malum kişilere yakıştırma yapmayalım. Herkes ne olduğunu biliyor, işine gelmeyen kabul etmez. Bu yüzden konu karışmasın.)
  • 23-10-2014, 15:52:32
    #7
    İmzalayalım..

    Ancak makama saygı hocam insana değil. Buna da dikkat edelim.


    dipnot:

    O zaman izmirdeki adnan menderes hava limanı Atatürk hava limanı olsun. İzmir'e yakışır zaten İstanbul'a değil.
  • 23-10-2014, 15:53:37
    #8
    T.C. Cumhurbaşkanına hırsız diyen bu kişi için gerekli işlem yapılmalıdır.