merhaba arkadaşlar bilgi sahibi arkadaşlar cevaplarlarsa sevinirim. Sözleşmeli personel olarak çalışıp, kısa dönem askere gitmeniz gerektiğinde sözleşme fesmi edilir ? yoksa ücretli ve ücretsiz izne ayırıp asker dönüşü işe mi başlar ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:22:23 -->-> Daha önceki mesaj 10:45:21 --
bilgisi olan yok mu ?
Sözleşmeli personel askerlik işlemi
4
●1.451
- 22-10-2014, 12:24:46için rahat olsun hocam gidebilirsiniz. Sadece siz askerdeyken sizin bulunduğunun sözleşmeli ünvanına kadro gelirse fiilen çalışman gerektiği için kadro alamazsın ama askerden geldiğinde 30 gün içerisinde başvuru yaptığında tekrar sözleşmen yapılıp işe başlayabilirsiniz.
http://sorucevap.memurlar.net/soru/2162/