için rahat olsun hocam gidebilirsiniz. Sadece siz askerdeyken sizin bulunduğunun sözleşmeli ünvanına kadro gelirse fiilen çalışman gerektiği için kadro alamazsın ama askerden geldiğinde 30 gün içerisinde başvuru yaptığında tekrar sözleşmen yapılıp işe başlayabilirsiniz.

http://sorucevap.memurlar.net/soru/2162/