• 19-10-2014, 17:31:31
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umarım yarına dinleyebiliriz ses kaydını
  • 19-10-2014, 17:39:35
    #20
    Çıkart vur masaya, onlara patronun kim olduğunu göster..
  • 19-10-2014, 17:48:08
    #21
    Rascoln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne satıyorsun peki ?
    Böyle bir şey.

    https://www.r10.net/site-satisi/88598...-gecmeyin.html
  • 19-10-2014, 17:50:02
    #22
    Kısaca KAN emiciler :=) ses kaydını bekliyoruz
  • 19-10-2014, 18:18:08
    #23
    Onlara Küçük Sürprizler Yap
  • 19-10-2014, 18:18:34
    #24
    Beklemedeyiz
  • 19-10-2014, 18:23:47
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Şimdiden heycanlandım ne tür hayaller uçtu kondu masaya ) kaydı merak'la bekliyorum hocam
  • 19-10-2014, 19:20:46
    #26
    mesajım bulunsun
  • 19-10-2014, 20:07:36
    #27
    Arkadaşlar ses kaydını dinlemeden muhakak söyleyeceklerimi okuyun çünkü çok net çıkmamış sesler ve kayıt süresi dolmuş kapatmıs kendini.
    Anlatayım...
    Easybuilder dedikleri sistem var aynı WİX deki sistem hiçççç farkı yok.
    Kız güzel bişey orasıda ayrı.. Sürekli sınırsız deyip durdu çok pis soktum lafı bir güzel açıkladım sınırısız diye bir terimin olmayacağını.

    Ayrıca hepimizin bildiği netwotrk solitions varya hani en büyük hosting firması hah işte bu firma mega holdingin alt firmasıymış kahkaha attım bunu duyunca

    Elimdeki sunucuları açık gösteriş yaptım cpaneldir ftpdir kız ve ekiptekiler mal oldular biz bilmiyoruz bunları dediler deidm bilmeidğiniz şeyi neden satıyorsunuz yine cevap yok. Yok ferrari almışlar yok jaguar almışlar...


    Kısaca arkadaşlar gittim gördüm bi halttan anladıkları yok mega holdins uyduruk bir ckfinder dosya sistmei koymus sisteme onunla bizim diye övünüyorlar ama o kızlara gösterdim onalra ait olmadığını mal oldular yine cevap yok beni singapurdaki toplantıya davet ettiler

    Kısaca bir halta yaramıyorrrr

    Ses Kaydı:
    https://soundcloud.com/mert-zsoy/mega-holding-aptalligi



    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takipteyim, hatta varsa imkan videoya da çekin birini ayarlayın arka masada gizlice sizde telden ses kayıdı yapın
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ses kayıdını özellikle dinlemek için bu konuya not bırakıyorum.
    masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses kaydını heycanla bekliyorum yaa
    turkstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hata ettim video çekmedim dün hocam hadi görelim seni yapabilirsin...
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaydı bekliyoruz.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dinledim o hikayeleri ama uzun zaman oldu. Sabırsızlıkla bekliyorum ses kaydını. Biraz neşelenelim
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende beklemedeyim merak ettim

    Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
    SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses kaydını merakla bekliyorum
    CanKarabulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reserved diyeyim
    İbrahim Özkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım yarına dinleyebiliriz ses kaydını
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkart vur masaya, onlara patronun kim olduğunu göster..
    Sehmus72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısaca KAN emiciler :=) ses kaydını bekliyoruz
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlara Küçük Sürprizler Yap
    lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklemedeyiz
    System35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiden heycanlandım ne tür hayaller uçtu kondu masaya ) kaydı merak'la bekliyorum hocam
    MustafaEkiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajım bulunsun