Arkadaşlar ses kaydını dinlemeden muhakak söyleyeceklerimi okuyun çünkü çok net çıkmamış sesler ve kayıt süresi dolmuş kapatmıs kendini.
Anlatayım...
Easybuilder dedikleri sistem var aynı WİX deki sistem hiçççç farkı yok.
Kız güzel bişey orasıda ayrı.. Sürekli sınırsız deyip durdu çok pis soktum lafı bir güzel açıkladım sınırısız diye bir terimin olmayacağını.
Ayrıca hepimizin bildiği netwotrk solitions varya hani en büyük hosting firması hah işte bu firma mega holdingin alt firmasıymış kahkaha attım bunu duyunca
Elimdeki sunucuları açık gösteriş yaptım cpaneldir ftpdir kız ve ekiptekiler mal oldular biz bilmiyoruz bunları dediler deidm bilmeidğiniz şeyi neden satıyorsunuz yine cevap yok. Yok ferrari almışlar yok jaguar almışlar...
Kısaca arkadaşlar gittim gördüm bi halttan anladıkları yok mega holdins uyduruk bir ckfinder dosya sistmei koymus sisteme onunla bizim diye övünüyorlar ama o kızlara gösterdim onalra ait olmadığını mal oldular yine cevap yok beni singapurdaki toplantıya davet ettiler
Kısaca bir halta yaramıyorrrr
Ses Kaydı:
https://soundcloud.com/mert-zsoy/mega-holding-aptalligi
Takipteyim, hatta varsa imkan videoya da çekin birini ayarlayın arka masada gizlice sizde telden ses kayıdı yapın
Ses kayıdını özellikle dinlemek için bu konuya not bırakıyorum.
ses kaydını heycanla bekliyorum yaa
Ben hata ettim video çekmedim dün hocam

hadi görelim seni yapabilirsin...
Çok dinledim o hikayeleri ama uzun zaman oldu. Sabırsızlıkla bekliyorum ses kaydını. Biraz neşelenelim
Bende beklemedeyim merak ettim
Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
ses kaydını merakla bekliyorum
reserved diyeyim
Umarım yarına dinleyebiliriz ses kaydını
Çıkart vur masaya, onlara patronun kim olduğunu göster..
Kısaca KAN emiciler :=) ses kaydını bekliyoruz
Onlara Küçük Sürprizler Yap
Beklemedeyiz
Şimdiden heycanlandım ne tür hayaller uçtu kondu masaya

) kaydı merak'la bekliyorum hocam