Arkadaşlar ses kaydını dinlemeden muhakak söyleyeceklerimi okuyun çünkü çok net çıkmamış sesler ve kayıt süresi dolmuş kapatmıs kendini.
Anlatayım...
Easybuilder dedikleri sistem var aynı WİX deki sistem hiçççç farkı yok.
Kız güzel bişey orasıda ayrı.. Sürekli sınırsız deyip durdu çok pis soktum lafı bir güzel açıkladım sınırısız diye bir terimin olmayacağını.

Ayrıca hepimizin bildiği netwotrk solitions varya hani en büyük hosting firması hah işte bu firma mega holdingin alt firmasıymış kahkaha attım bunu duyunca

Elimdeki sunucuları açık gösteriş yaptım cpaneldir ftpdir kız ve ekiptekiler mal oldular biz bilmiyoruz bunları dediler deidm bilmeidğiniz şeyi neden satıyorsunuz yine cevap yok. Yok ferrari almışlar yok jaguar almışlar...


Kısaca arkadaşlar gittim gördüm bi halttan anladıkları yok mega holdins uyduruk bir ckfinder dosya sistmei koymus sisteme onunla bizim diye övünüyorlar ama o kızlara gösterdim onalra ait olmadığını mal oldular yine cevap yok beni singapurdaki toplantıya davet ettiler

Kısaca bir halta yaramıyorrrr

Ses Kaydı:
https://soundcloud.com/mert-zsoy/mega-holding-aptalligi



mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Takipteyim, hatta varsa imkan videoya da çekin birini ayarlayın arka masada gizlice sizde telden ses kayıdı yapın
GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ses kayıdını özellikle dinlemek için bu konuya not bırakıyorum.
masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ses kaydını heycanla bekliyorum yaa
turkstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hata ettim video çekmedim dün hocam hadi görelim seni yapabilirsin...
abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaydı bekliyoruz.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok dinledim o hikayeleri ama uzun zaman oldu. Sabırsızlıkla bekliyorum ses kaydını. Biraz neşelenelim
MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende beklemedeyim merak ettim

Samsunk galaksi es3 cihazımdan yazıyorum. Yanlışım var ise tez vurula kelle
SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ses kaydını merakla bekliyorum
CanKarabulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reserved diyeyim
İbrahim Özkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım yarına dinleyebiliriz ses kaydını
Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkart vur masaya, onlara patronun kim olduğunu göster..
Sehmus72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısaca KAN emiciler :=) ses kaydını bekliyoruz
OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlara Küçük Sürprizler Yap
lazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beklemedeyiz
System35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiden heycanlandım ne tür hayaller uçtu kondu masaya ) kaydı merak'la bekliyorum hocam
MustafaEkiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesajım bulunsun