• 18-10-2014, 23:44:49
    #19
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girip ne yapacak kebap mı diyecekler Urfa'da.
    Kebap derler mi bilmiyorum ama iyi kebap yaparlar heralde
  • 18-10-2014, 23:52:02
    #20
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kebap derler mi bilmiyorum ama iyi kebap yaparlar heralde
    He kardeş he girer kebap yaparlar. Ava giden avlanır sözünü duymadın herhalde. Sınırı geçebilirlerse dağınık bir vaziyette girerler ama geri çıkabilirler mi o var. Yoksa sen Urfa'yı Kilis'i Kobani mi sandın.
  • 19-10-2014, 00:00:07
    #21
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    He kardeş he girer kebap yaparlar. Ava giden avlanır sözünü duymadın herhalde. Sınırı geçebilirlerse dağınık bir vaziyette girerler ama geri çıkabilirler mi o var. Yoksa sen Urfa'yı Kilis'i Kobani mi sandın.
    Bir yeri bir şey sanmaya gerek yok.Kobani umrumda değil , hatta urfa antep kiliste çok umrumda değil milliyetcilik yapmıyorum sadece diyorum ki herkes biz gireriz , şöyle ederiz böyle ederiz laflarında.Bu adamlar aylardır orada ve oradada bi ordu vardı ve artık yok. Olası savaş durumuda neler olabileceğini kimse kestiremez.

    Ayrıca her konuda öyle bi yazıyorsun ki sanki sen yapmışın veya yaşamışında anlatıyormuş havalarındasın yahu.
  • 19-10-2014, 00:12:41
    #22
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yeri bir şey sanmaya gerek yok.Kobani umrumda değil , hatta urfa antep kiliste çok umrumda değil milliyetcilik yapmıyorum sadece diyorum ki herkes biz gireriz , şöyle ederiz böyle ederiz laflarında.Bu adamlar aylardır orada ve oradada bi ordu vardı ve artık yok. Olası savaş durumuda neler olabileceğini kimse kestiremez.

    Ayrıca her konuda öyle bi yazıyorsun ki sanki sen yapmışın veya yaşamışında anlatıyormuş havalarındasın yahu.
    Gireceğiz ama Suriye'ye değil. Anladın sen onu.
  • 19-10-2014, 00:14:59
    #23
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gireceğiz ama Suriye'ye değil. Anladın sen onu.
    anlamadım , açıklarmısın.
  • 19-10-2014, 00:22:50
    #24
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlamadım , açıklarmısın.
    Musul Kerkük diyorum. O tarafa doğru gidiyoruz zaten.
  • 19-10-2014, 00:24:12
    #25
    Üyeliği durduruldu
    abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Musul Kerkük diyorum. O tarafa doğru gidiyoruz zaten.
    yavaş gidelimde saçımız başımız dağılmasın dimi