abcgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
He kardeş he girer kebap yaparlar. Ava giden avlanır sözünü duymadın herhalde. Sınırı geçebilirlerse dağınık bir vaziyette girerler ama geri çıkabilirler mi o var. Yoksa sen Urfa'yı Kilis'i Kobani mi sandın.
Bir yeri bir şey sanmaya gerek yok.Kobani umrumda değil , hatta urfa antep kiliste çok umrumda değil milliyetcilik yapmıyorum sadece diyorum ki herkes biz gireriz , şöyle ederiz böyle ederiz laflarında.Bu adamlar aylardır orada ve oradada bi ordu vardı ve artık yok. Olası savaş durumuda neler olabileceğini kimse kestiremez.

Ayrıca her konuda öyle bi yazıyorsun ki sanki sen yapmışın veya yaşamışında anlatıyormuş havalarındasın yahu.