Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yeri bir şey sanmaya gerek yok.Kobani umrumda değil , hatta urfa antep kiliste çok umrumda değil milliyetcilik yapmıyorum sadece diyorum ki herkes biz gireriz , şöyle ederiz böyle ederiz laflarında.Bu adamlar aylardır orada ve oradada bi ordu vardı ve artık yok. Olası savaş durumuda neler olabileceğini kimse kestiremez.

Ayrıca her konuda öyle bi yazıyorsun ki sanki sen yapmışın veya yaşamışında anlatıyormuş havalarındasın yahu.
Gireceğiz ama Suriye'ye değil. Anladın sen onu.