2 yıldır düzenli hobilerim arasında akvaryumculuğu büyütmeye karar verdim.
aklımda süs balıkları üretimi var. en çok tercih edilen bildiğiniz üzere ciklet balıkları. İlk iş olarak 30 adet ciklet aldım. şimdi bir tane 165 cm uzunlukta ve 70 cm uzunlukta akvaryumlar alacağım.
yalnız her şey iyi hoş bunların satışını sahibinden sanalpazar gibi sitelerde yaparım diyorum.
Birde şimdi her şeyi kursam ve bu balıklar üremeye başlasa ble satış boyuna 4 ay sonra gelecek sizce bu işe yapacağım yatırıma değr mi ? nasıl yapmalıyım ? fikirlerinizi bekliyrum bana kalırsa 6 ay sonra milyarder olucam da
sizlerin tecrübleri ile kendime yön vermek isterim