Hocam balık işi o şekilde tek bir akvaryumla ve 30 adet balıkla olmaz bu bence yine hobi olur. 30 balıkla olmasını istiyorsan baya bir beklemen lazım ki onlar üresin o yavrulardan yine kendine anaç yap sonrakiler den yine vs. gibi. Balıkların hızlı bir şekilde büyümesini istiyorsan kurt verebilirsin ve kısa sürede büyüyeceklerdi tabi sadece bu iş kurt la olmaz yavruların bulunmuş oldugu tank ın büyük olması lazım ne kadar basınç o kadar daha iyi daha çabuk büyümelerini sağlar ayırca düzenli olarak o tankta suyun üçte birini değiştirmen gerekiyor. Ciddi anlamda üretimhane açmak istiyorsan en azından 15-20 tane akvaryumun olsun ki onlardan almış oldugun tek seferde ki yavrulardan tabi alabilirsen hepsinde tek seferden yavru kendi maliyetlerini karşılasınlar.
Ama almış oldugun 30 tane balık değerli balık olur yavru alır satarsın işini görür belki.
Teşekkürü bir borç biliyor ve pm atıyorum hemen