• 16-10-2014, 15:08:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Haber sitelerinden öğrendim. Garip bir durum. Bu kadar kolay mı bu iş arkadaşlar.

    Daha önce açıldı ise affola

    kaynak : http://www.haberturk.com/gundem/habe...n-intihar-notu

    video :
    http://www.youtube.com/watch?v=1hhRxa9-tMw
  • 16-10-2014, 15:18:03
    #2
    Kafa cok iyi birşeydir kullanmasını bilene
  • 16-10-2014, 15:18:39
    #3
    Kurumsal PLUS
    Yok artık
  • 16-10-2014, 15:50:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yadırgamıyorum herkesin kendine göre bir düşüncesi bir inancı bir takım sorunları vs olabilir lakin Rabbim affetsin dilerim sadece başkada birşey yazmak istemiyorum.
  • 16-10-2014, 15:51:33
    #5
    Gerizekalı yemin ederim gerizekalı.
  • 16-10-2014, 15:53:53
    #6
    Memlekette kaza kurşunundan kaza molotofuna kadar ölen bir sürü masum insan var. Kalkıp adamın biri elinde şarap kadehiyle allaha inanmıyorum diye ilginç tavırlarla ihtihar etmiş. İyi etsin hayırlı uğurlu olsun. Sınır komsularımızda çocuklar, anneler, babalar bombadan kaçarken bir parça ekmekle hayatta kalmak için mücade ediyorlar, kusura bakmayın arkadaşlar bu tip insanlara bir gram acımak vakit kaybıdır.
  • 16-10-2014, 15:55:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    pisikolojik sorunları varmış. korkak herif. Savaşmak yerine kolay yolu seçmiş.
  • 16-10-2014, 16:21:30
    #8
    Ne yaptın be güzel insan
  • 16-10-2014, 16:33:22
    #9
    Ölünün arkasından , bilmediğimiz konularda yorum yapmak bize yakışmaz bence.