• 14-10-2014, 18:26:18
    #37
    benim tanıdığım kızlar ya paraya bakar ya tipe )) bunlardan birisi varsa tanışırlar sonra iç güzelliğine bakarlar
  • 14-10-2014, 19:16:48
    #38
    karaktere baktıkları için kıvırcık saçlı, rampa saçlı erkeklere ayılıp bayılıyor ve oha taaşşş diye söyleniyorlar.
  • 14-10-2014, 19:54:18
    #39
    kıza göre degişir hocam karaktere bakanda paraya bakan da var ama en önemlisi bence konuşman iyi konuştun mu çok iyi baglarsın
  • 14-10-2014, 22:23:42
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bundan 5-6 sene önce son model bir spor araba aldım, o gün bu gündür karakterim daha bi değer görür oldu.
  • 15-10-2014, 00:53:50
    #41
    Kızlar elbette sadece karaktere bakmazlar.
    Karakter arkadaşlık için önemlidir ama sevgili olmak evlenmek için yeterli değildir.
    Bir de bu kızlar karaktere bakmaz tipe bakar diyen erkek arkadaşlar karakterlerini 10 numara mı sanıyorlar merak ediyorum. Sanki dünya karakter şampiyonu adamı reddeden bir kız gördünüz.
    Karakterli erkek çalışkandır, dürüsttür, güvenilirdir. Bu özellikler onu başarılı yapar.
    Başarılı erkek çekicidir.
    Kadınlar da erkekler gibidir, yakışıklı erkek bir süre çekicidir ama sonra tat vermez.
    Aynı erkeklerin güzel cilveli kızların peşinden koşup mazbut orta halli kızlarla evlenmeleri gibi.
    Bir de kızlar paraya bakar diyen erkek zihniyeti var. Sanki onlar da kızın altın kalbine bakıyorlar. Kızın vücudundaki belir uzuvlara göre hormon salgılayan erkeklere göre daha tutarlı ve mantıklıdır paraya bakan kızlar.

    Hepiniz bilirsiniz başarılı erkek karısının harcadığından çok para kazanan erkektir. Başarılı kadın ise böyle bir erkeği bulabilen kadındır.
  • 15-10-2014, 04:45:45
    #42
    Aslında bu biraz da bizde bitiyor. Senin dış görünüşüne baktığın kızın senin iç görünüşü, karakterini görmesini istiyorsun
  • 15-10-2014, 08:07:41
    #43
    Paraya


    Send from telefon.
  • 15-10-2014, 11:48:59
    #44
    Kızlar elbette sadece karaktere bakmazlar.Kızdan kıza değişir tabiki ama para çok büyük etken erkeklerde paraya bakıyor paraya bakmayan kim var ki kızlar karaktere bakıyor diyenler geneşde fakirlerin uydurması dış güzellik önemli değil diyenlerde çirkinlerin uydurması sanırım
  • 01-06-2015, 11:19:46
    #45
    Üniversite 2.sınıfı da bitirecem bu sene. Kızlar artık karaktere bakmıyor eminim. Araban ve paran varsa karakterlisin diye görüyorlar