Kızlar elbette sadece karaktere bakmazlar.Kızdan kıza değişir tabiki ama para çok büyük etken erkeklerde paraya bakıyor paraya bakmayan kim var ki kızlar karaktere bakıyor diyenler geneşde fakirlerin uydurması dış güzellik önemli değil diyenlerde çirkinlerin uydurması sanırım