Arkadaşlar bir süredir Adblock kullanıyordum. Bugün sitemdeki reklamları görebilmek için açtım arada r10'a da girdim. Önceden bir sayfada maksimum 4 reklam vardı. Şimdi baktığımda 7-8 reklam görüyorum. Özellikle Milliyet ve Rekmobi reklamlarının üst üste gelmesi gözlerimi çok rahatsız etti.
Sayfalara yapılan reklam dağılımları şeklen biraz daha düzenli olsa güzel olmaz mı? Reklamlar R10'un hakkıdır ama bu dağılım hoş durmuyor gibi?
R10'da çıkan reklamlar arttı mı?
4
●330
- 08-10-2014, 17:43:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Reklamlar arada lazımda oluyor ve ayrıca ben fazla takmıyorum