• 08-10-2014, 17:23:12
    #1
    Arkadaşlar bir süredir Adblock kullanıyordum. Bugün sitemdeki reklamları görebilmek için açtım arada r10'a da girdim. Önceden bir sayfada maksimum 4 reklam vardı. Şimdi baktığımda 7-8 reklam görüyorum. Özellikle Milliyet ve Rekmobi reklamlarının üst üste gelmesi gözlerimi çok rahatsız etti.

    Sayfalara yapılan reklam dağılımları şeklen biraz daha düzenli olsa güzel olmaz mı? Reklamlar R10'un hakkıdır ama bu dağılım hoş durmuyor gibi?
  • 08-10-2014, 17:36:05
    #2
    Adblock kullanan birisinin bu soruyu sormasında bir mantık bulamadım gerçekten. Bence rahatsız edici değil çoğu zaman gözüme çarpmıyor bile. Sen biranda reklamları görünce rahatsız olmuş olabilirsin.
  • 08-10-2014, 17:43:03
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Reklamlar arada lazımda oluyor ve ayrıca ben fazla takmıyorum
  • 08-10-2014, 18:08:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence iyi hatta biraz daha koysa.. Kazansın kazanacağı kadar.
  • 08-10-2014, 20:00:28
    #5
    Benim adblock'u kapattığım sitelereden bir taneside r10 reklamlardan haberdar olmak iyi oluyor bence.