Konu
R10'da çıkan reklamlar arttı mı?
08-10-2014, 17:36:05
#2
abcgrup
Adblock kullanan birisinin bu soruyu sormasında bir mantık bulamadım gerçekten. Bence rahatsız edici değil çoğu zaman gözüme çarpmıyor bile. Sen biranda reklamları görünce rahatsız olmuş olabilirsin.