Göbek eritme :) Gelin beraber eritelim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Göbek eritme :) Gelin beraber eritelim
10
●
1.558
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Göbek eritme :) Gelin beraber eritelim
1
2
08-10-2014, 22:43:29
#10
sinanksk
Göbek de neymiş
Yardırın yardırın
08-10-2014, 22:59:10
#11
ertunc
Bu işin en önemli kısmı beslenme hocam. Bugün diyet+sporumun tam 20. günü benimde. Hedefim 8+5+5 olmak üzre 118 kilodan 100 kiloya düşmek. Şuan 112 kiloyum... Boydan dolayı aşırı kilolu göstermiyorum ama yaza şimdiden hazırlık yapmak şart
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler