• 03-10-2014, 07:46:29
    #37
    2 yıl önce Hacettepe de 1 tlye yerdik hey gidi günler hey
  • 03-10-2014, 14:43:43
    #38
    Hacettepe 1 tl idi yüzde 40 zam geldi. Öğle ve akşam yemekleri 1,40 tl oldu.

    Kahvaltı ise 1,10 tl, ancak yanında ekstra denilen her gün değişen (tost,gözleme vs) ile alırsanız 2,50 oluyor.

    Ayrıca yemekler kalitesiz, çok kez içinden böcekler, salyangozlar çıktığı görüldü.
  • 03-10-2014, 18:09:15
    #39
    Balıkesir üni : 2 tl
  • 03-10-2014, 18:10:35
    #40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PisiPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IŞIK Ünv. 15TL
    Altın tepside mi?
  • 03-10-2014, 18:29:35
    #41
    ESOGÜ--> 1.50 eğer aynı gün içinde 2. kez yemek istersen 6 . Bu arada yemekler vasat ve çok az veriliyor.
  • 03-10-2014, 23:28:29
    #42
    Mustafa Kemal Üni -- > 2 TL

    normalde 6 tl, 4'ünü devlet karşılıyor galiba.
  • 04-10-2014, 01:24:45
    #43
    ertunc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ESOGÜ--> 1.50 eğer aynı gün içinde 2. kez yemek istersen 6 . Bu arada yemekler vasat ve çok az veriliyor.
    +1.
    Yemek şirketi değişmeyeydi iyiydi.
  • 04-10-2014, 07:16:37
    #44
    Ordu Üniversitesi 2 TL
  • 04-10-2014, 08:59:48
    #45
    Hacettepe Üniversitesi geçen sene 1lira bu sene 1 40