Hacettepe 1 tl idi yüzde 40 zam geldi. Öğle ve akşam yemekleri 1,40 tl oldu.
Kahvaltı ise 1,10 tl, ancak yanında ekstra denilen her gün değişen (tost,gözleme vs) ile alırsanız 2,50 oluyor.
Ayrıca yemekler kalitesiz, çok kez içinden böcekler, salyangozlar çıktığı görüldü.