• 28-09-2014, 22:08:40
    #37
    İsim versede vermesede logo oldukça kötü olduğunu düşünüyorum bende..
    Ne yaratıcı logolar yapılıyor arkadaşlar.. Buna iyi demek garip olur diye düşünüyorum
  • 28-09-2014, 23:02:56
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Bu logo hangi programla yapılmış, Photoshop'da insan kendini zorlasa bu kadar kötü bir logo ortaya çıkartamaz.
  • 28-09-2014, 23:25:01
    #39
    Grafikerin maaşını merak ettim şimdi.
  • 28-09-2014, 23:40:00
    #40
    Çini motifleri ile nereye kadar gidilecek anlamadım. Adı üstünde "Çin'i" , Çin kökenli bir ürün, bize ait değil. Bu toprakların hayvanları, çiçekleri, geometrik ve coğrağfi şekilleri ayrıca bilakis insanları kullanılsa da artık beraber olabileceğimize ve bu toprakların vatanımız olduğuna inanabilsek.
  • 29-09-2014, 00:08:21
    #41
    halı deseni sanki.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:08:21 -->-> Daha önceki mesaj 00:06:36 --

    Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halı deseni
    Senin yorumu görmeden aynı şeyi yazdım konuya Demek ki gerçekten halı deseni
  • 29-09-2014, 00:15:52
    #42
    Logonun değerini yapılan programla değerlendirenlere mi yanayım yoksa renginden dolayı siyasete çekene mi yoksa logoyu sağa sola çekip illa bir şeyler çıkarmanıza mı . Neyse biz en iyisi taksime çıkalım ama havada soğuk nasıl yapsak.
  • 29-09-2014, 00:19:32
    #43
    Rezalet


    Sent from my iPhone 5
  • 29-09-2014, 01:20:05
    #44
    trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logonun değerini yapılan programla değerlendirenlere mi yanayım yoksa renginden dolayı siyasete çekene mi yoksa logoyu sağa sola çekip illa bir şeyler çıkarmanıza mı . Neyse biz en iyisi taksime çıkalım ama havada soğuk nasıl yapsak.
    Konuya başka yorum atmayacağım. Arkadaş ısrarla savunmuş sanırım tasarımcı kendisi
  • 29-09-2014, 01:33:22
    #45
    Logoyu yapan önceden halı satıyor olabilir mi