Konu
Türkiye'nin yeni logosu hakkındaki düşünceleriniz?
28-09-2014, 22:08:40
#37
WebHizmetleri
İsim versede vermesede logo oldukça kötü olduğunu düşünüyorum bende..
Ne yaratıcı logolar yapılıyor arkadaşlar.. Buna iyi demek garip olur diye düşünüyorum