trvendetta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logonun değerini yapılan programla değerlendirenlere mi yanayım yoksa renginden dolayı siyasete çekene mi yoksa logoyu sağa sola çekip illa bir şeyler çıkarmanıza mı . Neyse biz en iyisi taksime çıkalım ama havada soğuk nasıl yapsak.
Konuya başka yorum atmayacağım. Arkadaş ısrarla savunmuş sanırım tasarımcı kendisi