Uyku felci geçirdim sanırım :(
41
●2.624
- 15-09-2014, 14:06:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir kaç yıl önce banada olmuştu kısaca anlatayım birden kalktım ama nasıl desem birden biri tokat atmış gibi oldu bağırmaya çalıştım sesim çıkmıyordu sadece ağzımı hissediyordum ortalama 20 saniye sürdü sonra kalktım ve sabah olmasını bekledim.
- 15-09-2014, 15:11:00Hocam bana cok oluyordu eskiden
arkadas olmustuk artik surekli ziyaretime gelirdi. Sirtustu yatmamaya calisin sag sola yatin. Karabasan aninda dua edin ve ayaklarinizi ittirmeye calisin ve sakin benim yaptigim gibi karabasandan kurtulunca tekrar uyumayin 10 15 dk dolasin oyle yatin. Uyku dskunu oldugum icin karabasandan kurtulunca tekrar uyuyodum tekrar geliodu boyle boyle gidiyodu
- 15-09-2014, 20:57:04Bir Gün Bende Bu Uyku Felcini Geçirdim...
Karabasan Geldi Üzerime Çöktü, Nefes Alamıyorum.. Dua Ediyorum, Küfür Ediyorum Tekme Tokat Dalmaya Çalışıyorum Yok Gitmiyor Meret Sonra Sıçrayarak Uyandım..
Sağ Tarafınıza Dönün Uyuyun. Sol Tarafa Dönünce Kalp Altta Kalıyor Uyku Felcine, Karabasana Bilmem Neye Çeviriyor.
.... - 15-09-2014, 23:00:36Üyeliği durdurulduNick & konu uyumluluğuMyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2014, 10:54:20Her gece uyumadan önce okunmalı hatta..caliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadas olmustuk artik surekli ziyaretime gelirdi. Sirtustu yatmamaya calisin sag sola yatin. Karabasan aninda dua edin ve ayaklarinizi ittirmeye calisin ve sakin benim yaptigim gibi karabasandan kurtulunca tekrar uyumayin 10 15 dk dolasin oyle yatin. Uyku dskunu oldugum icin karabasandan kurtulunca tekrar uyuyodum tekrar geliodu boyle boyle gidiyodu