• 02-09-2014, 15:30:43
    #28
    huseyin34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ben kıyağımı yapıyorum

    https://twitter.com/intent/follow?screen_name=r10

    bu link kullanılıyor ve İDler üzerinden follow yapılıyor. Api değil ayrıca. Herkese kolay gelsin.

    hocam sadece sccrren namedeki kişiyimi takip edioz nası oluyor ya
  • 02-09-2014, 15:35:36
    #29
    huseyin34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ben kıyağımı yapıyorum

    https://twitter.com/intent/follow?screen_name=r10

    bu link kullanılıyor ve İDler üzerinden follow yapılıyor. Api değil ayrıca. Herkese kolay gelsin.
    oldumu bu şimdi açıklanırmı ya.
  • 02-09-2014, 15:35:51
    #30
    Üyeliği durduruldu
    https://twitter.com/intent/follow?sc...e=Profilismini yazın.

    Burayı bota bağlamışlar sanırım otomatik twitterdan cekiyor kişileri bottan takip ediyor bu link üzerinden böyle olsa gerek.

    yoksa elle tek tek girilmez. veya farklı bi yöntem daha var.
  • 02-09-2014, 15:36:35
    #31
    Beyler çözdünüz tamam ama lütfen fazla abartmayın, bu bizim için bir velinimet.
  • 02-09-2014, 15:36:53
    #32
    Üyeliği durduruldu
    huseyin34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ben kıyağımı yapıyorum

    https://twitter.com/intent/follow?screen_name=r10

    bu link kullanılıyor ve İDler üzerinden follow yapılıyor. Api değil ayrıca. Herkese kolay gelsin.
    Anlamadım nası oluyor bu dediği gibi yıllar sürer adamlar 10 saniyede 1000 kişi takip ediyor
  • 02-09-2014, 15:36:55
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oldumu bu şimdi açıklanırmı ya.
    Elin gavurları bile yapıyor burda bizimkiler öğrenince ne kaybedeceniz?

    Her şey para olmamalı.
  • 02-09-2014, 15:38:13
    #34
    tamam çözdünüz şimdi hadi takibe devam .d
    Neden hiçbiriniz eski çok eski nokia apisini denemiyor şaşırmıs kalmısım oturdugum yerde ya,
    cipsimi kolamı cerezımı aldım konuyu takipteyim :d
  • 02-09-2014, 15:38:17
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Ceu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler çözdünüz tamam ama lütfen fazla abartmayın, bu bizim için bir velinimet.
    Çözemedik daha
  • 02-09-2014, 15:38:52
    #36
    Dün benim açıpta sildiğim konu bugün patlamış vay be takipteyim bakalım nasıl yöntemler bulunacak.