tamam çözdünüz şimdi hadi takibe devam .d
Neden hiçbiriniz eski çok eski nokia apisini denemiyor şaşırmıs kalmısım oturdugum yerde ya,
cipsimi kolamı cerezımı aldım konuyu takipteyim :d