huseyin34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hadi ben kıyağımı yapıyorum

https://twitter.com/intent/follow?screen_name=r10

bu link kullanılıyor ve İDler üzerinden follow yapılıyor. Api değil ayrıca. Herkese kolay gelsin.
Anlamadım nası oluyor bu dediği gibi yıllar sürer adamlar 10 saniyede 1000 kişi takip ediyor