• 30-08-2014, 00:58:58
    #1
    Ali Biçim Showdan Selfie Pİşmanlıktır....


    http://www.youtube.com/watch?v=nZtrUTcWvus
  • 30-08-2014, 01:12:08
    #2
    Akıllı telefonum zaten olmadı hiç ve twitter vb sitelerde hesabım yok. Bu nedenle konuya yabancıyım. Yine de güzel geldi. İyi çekmişler videoyu
  • 30-08-2014, 01:33:35
    #3
  • 30-08-2014, 01:41:10
    #4
    Oyunculukla ve sesle bence daha iyi videolar çekilebilir ben açıkçası pek hoşlanmadım. Selfie melfie çekilen birisi değilim ama yani bir amacı yok bence videonun.
  • 30-08-2014, 16:02:51
    #5
    hosuma gitti
  • 30-08-2014, 16:16:16
    #6
    #selfie pişmanlıktır.
  • 30-08-2014, 16:52:47
    #7
    Ses yükseltip video yüklemiyorlar,
    sessiz videoları kim izler ki?
    laptopta son ses açık ama duyulmuyor.