Selfie Pişmanlıktır Gamu Spotu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Selfie Pişmanlıktır Gamu Spotu
6
●
778
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Selfie Pişmanlıktır Gamu Spotu
30-08-2014, 00:58:58
#1
EmnGry
Ali Biçim Showdan Selfie Pİşmanlıktır....
http://www.youtube.com/watch?v=nZtrUTcWvus
30-08-2014, 01:12:08
#2
teknohaberci
Akıllı telefonum zaten olmadı hiç ve twitter vb sitelerde hesabım yok. Bu nedenle konuya yabancıyım. Yine de güzel geldi. İyi çekmişler videoyu
30-08-2014, 01:33:35
#3
dergos
30-08-2014, 01:41:10
#4
sio
Oyunculukla ve sesle bence daha iyi videolar çekilebilir ben açıkçası pek hoşlanmadım. Selfie melfie çekilen birisi değilim ama yani bir amacı yok bence videonun.
30-08-2014, 16:02:51
#5
izmir35
hosuma gitti
30-08-2014, 16:16:16
#6
SemihDemir
#selfie pişmanlıktır.
30-08-2014, 16:52:47
#7
WoodyWood
Ses yükseltip video yüklemiyorlar,
sessiz videoları kim izler ki?
laptopta son ses açık ama duyulmuyor.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler