Konu
Selfie Pişmanlıktır Gamu Spotu
30-08-2014, 01:12:08
#2
teknohaberci
Akıllı telefonum zaten olmadı hiç ve twitter vb sitelerde hesabım yok. Bu nedenle konuya yabancıyım. Yine de güzel geldi. İyi çekmişler videoyu