• 28-08-2014, 17:28:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar yeni bir laptop aldım o da ne yazık ki freedos. harici harddiskimde windows 7 adında klasör var bunu bios ayarlarından nasıl aktif edip bilgisayara kurabilirim?


    Teşekkürler.
  • 28-08-2014, 19:01:11
    #2
    Başlangıç da ki öncelik sıralamasını harici olana ver.
    Bunun için açılışta F... yazan boot menüye gir genelde f12 olur oradan seçersin ama freedos ise aldığın markada yazılım şirketi ile papaz olmamak için hariciye korsan windows atacağını hiç sanmıyorum senin gördüğün o sürücüler olabilir driverler yani.
  • 28-08-2014, 21:28:07
    #3
    Harici hdd de win7 adında klasör olması yetmez ve bios onu görmez. Şu linkten detayları incelerseniz yaparsınız. Kolay gelsin...
  • 28-08-2014, 21:33:23
    #4
    Peki arkadaşlar ben PCye windows 8 kuracağım. indirme linkinden indirdim ve serial alacağım. Bunu usbden yükleyebilir miyim peki? USBnin içinde kurulum dosyalarını ana dizine mi atmam gerekiyor?
  • 29-08-2014, 10:46:08
    #5
    şu ya da şu yazılım işini görür.
    bu yazılımlar ile iso dosyasını usb ye yazacaksınız, usbden başlatırsan otomatik kurulum ekranı gelecektir ekrana, kolay gelsin.