Başlangıç da ki öncelik sıralamasını harici olana ver.
Bunun için açılışta F... yazan boot menüye gir genelde f12 olur oradan seçersin ama freedos ise aldığın markada yazılım şirketi ile papaz olmamak için hariciye korsan windows atacağını hiç sanmıyorum senin gördüğün o sürücüler olabilir driverler yani.