• 25-08-2014, 20:02:23
    #1
    beyler maça kaldı yarım saat foruma bakıyorum konuşan yok herkes işlerine yoğunlaşmış herhalde 11 lerde belli oldu
    FENERBAHÇE: Volkan, Gökhan, Bekir, Alves, Caner, Mehmet Topal, Emre, Meireles, Kuyt, Sow, Emenike.
    TEKNİ DİREKTÖR: İsmail Kartal

    GALATASARAY: Muslera, Veysel, Semih, Chedjou, Telles, Melo, Selçuk, Olcan, Sneijder, Yasin, Burak.
    TEKNİ DİREKTÖR: Cesare Prandelli
  • 25-08-2014, 20:04:41
    #2
    Yaz kızım Galatasaray'ın hanesine bir TFF Süper Kupası daha.
  • 25-08-2014, 20:06:46
    #3
    2'den 0 olur kupayı Galatasarayım uzatmalarda kazanır.
  • 25-08-2014, 20:44:19
    #4
    Gs taraftari durduk yere ses bombasi ve yabanci madde yağdiriyor yine.

    GT-I8552 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 25-08-2014, 22:53:25
    #5
    Üyeliği durduruldu
    fener1 gs 0
  • 25-08-2014, 23:04:03
    #6
    arkadaş bu musleraya mermi sıksan onuda tutacak
  • 25-08-2014, 23:27:32
    #7
    Yine Melo yine olay..

    Oha ya Muslera show İki takım da 3'te 1
  • 25-08-2014, 23:32:50
    #8
    iki takımdan da bi cacık olmaz, 2 saat boşa gitti resmen bir yabancı takımlara bak, bir de bize. bizimkilerde kondisyon yok, kalite yok, hiçbir cacık yok.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:32:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:30:06 --

    hadi geçmiş olsun, tebrikler volkan şampiyonlar ligini kazanmış gibi coştu maşallah.

    soma ve somalılar için güzel oldu etkinlik, gerisi hikaye. atılan maddeler, küfürler, çirkeflikler iki takıma da yakışmadı.
  • 25-08-2014, 23:38:37
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anlamadığım olay galatasaray taraftarı meşale falan atarken hiç düşünmüyormu bizim eleman burada penaltı çekecek diye. Olaya tek taraflı bakıyorlar