iki takımdan da bi cacık olmaz, 2 saat boşa gitti resmen bir yabancı takımlara bak, bir de bize. bizimkilerde kondisyon yok, kalite yok, hiçbir cacık yok.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:32:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:30:06 --

hadi geçmiş olsun, tebrikler volkan şampiyonlar ligini kazanmış gibi coştu maşallah.

soma ve somalılar için güzel oldu etkinlik, gerisi hikaye. atılan maddeler, küfürler, çirkeflikler iki takıma da yakışmadı.