iki takımdan da bi cacık olmaz, 2 saat boşa gitti resmen

bir yabancı takımlara bak, bir de bize. bizimkilerde kondisyon yok, kalite yok, hiçbir cacık yok.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:32:50 -->-> Daha önceki mesaj 23:30:06 --
hadi geçmiş olsun, tebrikler

volkan şampiyonlar ligini kazanmış gibi coştu maşallah.
soma ve somalılar için güzel oldu etkinlik, gerisi hikaye. atılan maddeler, küfürler, çirkeflikler iki takıma da yakışmadı.