dershane hakkında fikir almak istiyorum
10
●541
- 25-08-2014, 22:41:13FEM + Özel hoca çok daha iyi hocam.hemato adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben FEM'e gittim. Kitap alımda falan birkaç sıkıntı yaşadım fakat hakkını yemeye gerek yok ders eğitimi çok iyi adamların.
İlgileniyolar yani. Benim bitti hala arıyorlar sürekli ne yaptın diye. Herşeye yardımcı olmaya çalışıyorlar. Hocaları babacandır. Sanıldığı gibi ot kafa değiller.