yarın pendiğe gidicem arkadaşlar aklımda sorular var uyarsa özel dershaneye yazılcam uymassa fem + özel hoca
FEM + Özel hoca çok daha iyi hocam.
Ben FEM'e gittim. Kitap alımda falan birkaç sıkıntı yaşadım fakat hakkını yemeye gerek yok ders eğitimi çok iyi adamların.
İlgileniyolar yani. Benim bitti hala arıyorlar sürekli ne yaptın diye. Herşeye yardımcı olmaya çalışıyorlar. Hocaları babacandır. Sanıldığı gibi ot kafa değiller.