• 23-08-2014, 20:45:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar.Fiat doblo 1.3 kasa arıyorum.Bütçem 16 - 18 bin tl arası.Arabaların temizliğinden pek anlamam.Zamanı olan arkadaşlar temiz bulduğu ilanları sahibinden linki atarsa bana çok büyük bir iyilik yapmış olurlar şayet zamanınız boşsa Ayrıca istanbul içi olursa çok daha iyi olur bu hafta almayı düşünüyoruz
  • 23-08-2014, 20:50:41
    #2
    kardeşim bende biraz önce 1.9 doblo baktım ama nedir ne değildir bilemedim. 2004 model 15 e alıcam arabayı da araba tavsiye edilir mi nedir ne değildir onu merak ediyorum
  • 23-08-2014, 20:52:53
    #3
    Dışından güzel görünüyor hocam fakat KM biraz fazla kullanmadan görmeden kimsek olay kolay bir şey diyemez anca yakınının arabası varsa onlar size yardımcı olabilir.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...76591196/detay
  • 23-08-2014, 20:54:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Valla galeriden diyor hocam galerilerden uzak dur bence.Birde bu VIP ve Family arasındaki fark ne? Biz aile için alıyoruz ticari değil..
  • 23-08-2014, 21:00:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    2008 al hocam sonra 150-200 binlerde sen ilan bul hocam alınır mı desen daha iyi olur
  • 23-08-2014, 21:01:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Helppp ) 1.3 arıyoruz 1.9 daha iyiyse 1.9da olabilir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:25 -->-> Daha önceki mesaj 21:00:16 --

    yafes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2008 al hocam sonra 150-200 binlerde sen ilan bul hocam alınır mı desen daha iyi olur
    valla çok model var hocam ya bilmediğim için vip var family var 4+1 falan var kimisi ticariymiş vergisi çokmuş vs. çıkamadık işin içinden
  • 23-08-2014, 21:03:30
    #7
    Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helppp ) 1.3 arıyoruz 1.9 daha iyiyse 1.9da olabilir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:25 -->-> Daha önceki mesaj 21:00:16 --



    valla çok model var hocam ya bilmediğim için vip var family var 4+1 falan var kimisi ticariymiş vergisi çokmuş vs. çıkamadık işin içinden
    Dobloların hepsi ticari olarak geçiyor hocam. Muayeneden de her sene geçiyor bunlar normal araçlar 2 yılda bir geçiyor.
  • 23-08-2014, 21:28:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...74839348/detay
    şu araç nasıl sizce

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:28:52 -->-> Daha önceki mesaj 21:27:28 --

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...75642374/detay
    yada bu
  • 23-08-2014, 21:30:27
    #9
    Biz bir tane yeni kasa doblo vardı. Satiyor mu babam bilmiyorum. Sorabilirim istersen

    Kullandığım Cihaz : Tost Makinesi