Helppp ) 1.3 arıyoruz 1.9 daha iyiyse 1.9da olabilir

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:25 -->-> Daha önceki mesaj 21:00:16 --

yafes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2008 al hocam sonra 150-200 binlerde sen ilan bul hocam alınır mı desen daha iyi olur
valla çok model var hocam ya bilmediğim için vip var family var 4+1 falan var kimisi ticariymiş vergisi çokmuş vs. çıkamadık işin içinden