Ayrıca istanbul içi olursa çok daha iyi olur bu hafta almayı düşünüyoruz
Fiat doblo 1.3 arıyorum.
12
●696
- 23-08-2014, 20:45:59Üyeliği durdurulduMerhaba arkadaşlar.Fiat doblo 1.3 kasa arıyorum.Bütçem 16 - 18 bin tl arası.Arabaların temizliğinden pek anlamam.Zamanı olan arkadaşlar temiz bulduğu ilanları sahibinden linki atarsa bana çok büyük bir iyilik yapmış olurlar şayet zamanınız boşsa
Ayrıca istanbul içi olursa çok daha iyi olur bu hafta almayı düşünüyoruz
- 23-08-2014, 20:50:41kardeşim bende biraz önce 1.9 doblo baktım ama nedir ne değildir bilemedim. 2004 model 15 e alıcam arabayı da araba tavsiye edilir mi nedir ne değildir onu merak ediyorum
- 23-08-2014, 20:52:53Dışından güzel görünüyor hocam fakat KM biraz fazla kullanmadan görmeden kimsek olay kolay bir şey diyemez anca yakınının arabası varsa onlar size yardımcı olabilir.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...76591196/detay - 23-08-2014, 21:01:25Üyeliği durdurulduHelppp
) 1.3 arıyoruz 1.9 daha iyiyse 1.9da olabilir
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:01:25 -->-> Daha önceki mesaj 21:00:16 --
valla çok model var hocam ya bilmediğim için vip var family var 4+1 falan var kimisi ticariymiş vergisi çokmuş vs. çıkamadık işin içindenyafes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2014, 21:03:30Dobloların hepsi ticari olarak geçiyor hocam. Muayeneden de her sene geçiyor bunlar normal araçlar 2 yılda bir geçiyor.Boteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2014, 21:28:52Üyeliği durdurulduhttp://www.sahibinden.com/ilan/vasit...74839348/detay
şu araç nasıl sizce
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:28:52 -->-> Daha önceki mesaj 21:27:28 --
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...75642374/detay
yada bu - 23-08-2014, 21:30:27Biz bir tane yeni kasa doblo vardı. Satiyor mu babam bilmiyorum. Sorabilirim istersen
Kullandığım Cihaz : Tost Makinesi